Thursday, November 25, 2004

The Chase... to what end?

Weeks have passed and now, reflecting back to SWZ's chase, it was a chase for the winds. However, we made friends rather than couples engaged in a romantic relationship. This outcome is the best.

I have learned more about her and I have realized there are a lot of things that won't fit together being couples. She's a pure romanticist, who disregard almost all else but depend heavily on feelings or emotions, romantic idealisms, and fantasy. I practically would shy away from all of these qualities not only because I do not adopt such impractical beliefs, but also consequently, they can be very tiring to a man. 就是,对男人来说这种女人肯定会让男人很累很累! 不值得!她有时候说话对方来说很不老实而且故意让别人认为她是个完美的公主。其实也不。今天,他说的:

君平:哦!今天你和你的朋友一块儿出去了呀?
SWZ: 对呀!玩儿还不错!
君平:是跟男的还是女的?
SWZ: 当然是女的。我不敢跟难得在一起。我怕"绯闻"
君平:*安安静静地没说话*
SWZ: ...

这儿“ 诽闻“ 的意思就是代表一个说法--怕被别人误会到她了。或,像好多好多男生正在追她。

其实她这么说也不对的。可能有为了她追不上我就这么说吧。这只是我的意见。

他们说男人不可靠; 我说,又一中的女人就靠不过!那种的女人就是她,SWZ. 我不怕伤痛心疼失恋自卑,我只怕被她累死了!

我想经经神神不累地去爱一个女人!! (I hope I said it correctly!)

现在,我是有一点儿喜欢一个香港女孩儿。她挺好的!

No comments: