Thursday, October 14, 2004

Reflection...

今生绝不会回顾
努力学法律 成功
先是首目标 应该
放下原来的她要不
烦恼心疼不少

我想过得开心点儿
郑静芳,我不会在沪而最你的心了。
我们的蜜日子已经有这儿的结果。
算了。

Everytime I bring myself to belief in us
Even though I realize how foolish of me
to still think I exist in your cold heart
but your have been warm throughout the year

我是爱你。我是真的有爱过你。It's my belief till today
But silly enough of me not to realize 我爱的人不爱我
My mother always say to me 放气吧!外面还有大把少女孩儿等着你选!
It's true. 可是,当时我方不了她。我知道了!知道该怎么做了。
It's not too late.
It's just too foolish.

傻子! That means, silly!

Grow up and stop kidding naivëly. 她已经不在乎了!
却定了!!从今起绝不会回头看可是我没有后悔爱过你!!

danny a.k.a. 丹尼

No comments: